بینش الهی ولایت فقیه بیش از پیش تبیین شود
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، 'امیر حسین بانكی' پنجشنبه شب در آیین افتتاح 'خانه انقلاب اسلامی و ولایت' افزود: انتخاب نام انقلاب اسلامی و ولایت تجلی این مطلب است كه محتوای انقلاب اسلامی همان ولایت است.

وی اظهارداشت: كالبد انقلاب اسلامی باید به همراه محتوای آن به جهانیان معرفی شود چرا كه جدایی این دو كار را ناقص می كند.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: در یازده قرن گذشته كه دست شیعه از دامان اهل بیت (ع) كوتاه بود هر روز در تاریكی بیشتری فرو می رفتیم ولی ظهور انقلاب اسلامی قرن 20 را به نورانی ترین قرن تبدیل كرد.

وی گفت: تبیین و تبلیغ ولایت در همه ابعاد تكوینی و تشریعی آن از ولایت الله تا ولایت فقیه از مهمترین اهداف تاسیس این خانه بوده است.

بانكی گفت: تشریح تاریخ انقلاب و به ویژه تاریخ انقلاب در اصفهان با محوریت ولایت فقیه، انتقال این خاطرات و تاریخ ها به نسل های آینده، تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و ترسیم اندیشه انقلاب در ابعاد جهانی با توجه به بیداری اسلامی از دیگر اهداف تاسیس این خانه است.

وی گفت: ایجاد دایره المعارف صحیفه ولایت در موضوعات مختلف، ایجاد سامانه مجازی انقلاب اسلامی، راه اندازی كتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی و ولایت، بزرگداشت آیت الله خادمی، نكوداشت آیت الله مظاهری به عنوان فقیه اخلاقی انقلاب، برگزاری دوره های آموزشی در زمینه انقلاب اسلامی و ولایت، ثبت خاطرات مبارزین شاخص انقلاب، تولیدات محصولات چند رسانه ای در راستای اهداف خانه،راه اندازی اردو های راهیان انقلاب و برگزاری جشنواره هنری و سینمایی بیداری اسلامی 10 كلان پروژه این خانه است.

7134/1011*1832*





:: برچسب‌ها: بهار , لا , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: